תנובה תפיץ את מותג הגבינה הצהובה "עמק" באריזה מיוחדת לילדים, הכוללת מתנה שעון. לדברי מנהלת השיווק של תשלובת החלב "תנובה", מגלגל שוק הגבינות הצהובות כ- 160 מיליון דולר בשנה, כשתנובה שולטת ב- 80% מהשוק, וגבינת עמק מהווה כ-30% ממנו. התחרות העיקרית של תנובה אינה ביתר הגבינות הצהובות, אלא מול כל מוצרי החלב האחרים שהוא יכול לאכול (גבינה לבנה, גבינת קוטג'). ההתמקדות בילדים נעשית כיוון שהורים רבים רואים בגבינה צהובה מוצר מזיק לבריאות, עתיר כולסטרול, ואינם רוכשים אותו עבור ילדיהם. מול איזו רמת תחרות מעוניינת תנובה להתמודד