Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

כאשר ההוספנו בפרויקט תמיכה בתאורה זוהרת (Light Emission) עשינו את השינוים הבאים בממשק Intersectable הוספנו מתודה fintGeoIntersections על מנת שתחזיר רשימה של זוגות של גוף-נקודה הפכנו את הממשק למחלקה אבסטרקטית (ראה בנקודה הבאה) מימשנו את המתודה הישנה findIntersections בתוך Intersectable והפכנו אותה למתודה לא וירטואלית )על מנת למנוע את דריסתה - override). איזה עיקרון מהעקרונות הבאים רצינו ליישם במימוש של המתודה הישנה?

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
לא חזרנו על עצמנו. הוספנו מתודה, ואת הישנה הפכנו לוירטואלית.
by
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
לייט אמישון + פיינד גיאו אינטרסקשן + פיינד אינטרסקשן = יבש. לא לשכוח!
by

עין אנושית מגיבה לכל רוחב הספקטרום של אור

1
done
by
מיין לפי

מחלקת מנהל (Director )הינה חובה בתבנית עיצוב הבונה (Parten Design Builder)

1
done
by
מיין לפי

תבנית עיצוב 'הבונה' (Parten Design Builder )מעבירה את הסמכות ליצירת האובייקט למחלקת עזר ייחודית

1
done
by
מיין לפי

עבור הוספת או זורח (Light Еmission )נוסיף:

1
done
by
מיין לפי

בתבנית עיצוב בונה (Parten Design Builder )במחלקה היוצרת חייבת להיות מתודה להחזרת האובייקט הסופי שנבנה

1
done
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 1 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
כן בpattern design builder במחלקה היוצרת חייבת להיות מתודה להחזרת האובייקט הסופי שנבנה
by

מבחינה פיזיקלית, אור הוא קרינה אלקטרו-מגנטית

1
done
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
אור זה האמאמא של של הקרינה האלקטרומגנטית
by

תבנית עיצוב בונה (Parten Design Builder )הנה תבנית התנהגותית (Behavioral)

1
done
by
מיין לפי

הקנים (המקלות - rods )רגישים לחלק גדול יותר מספקטרום של האור מאשר המדוכים (החרוטים - cones)

1
done
by
מיין לפי

צבעים שונים של אור מתאימים למשרעת (אמפליטודה) שונה של אור

1
done
by
מיין לפי