Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

זווית קריטית היא זווית הגדולה ביותר שבה קרן אור יכולה לפגוע בגבול בין שני חומרים ועדיין תהיה שבירת אור (זאת אומרת - חלק מהאור יעבור מהחומר הראשון לחומר השני) ובזווית פגיעה גדולה יותר תהיה השתקפות מלאה של האור

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 1 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
היא לא הגדולה ביותר, אם יש זווית פגיעה גדולה ממנה...
by

לפי חוק סנל (Snell) במעבר קרן מחומר 1 לחומר 2 ,יחס בין סינוס זווית קרן (בין הקרן לנורמל לגבול בין החומרים) בחומר 1 לבין סינוס זווית קרן בחומר 2 שווה ליחס בין מקדם שבירה בחומר 1 למקדם שבירה בחומר 2

1
done
by
מיין לפי

תופעת הקשת הצבעונית הינה תוצאה (בין היתר) של הבדל במהירות האור בחומר עבור אורכי גל שונים של האור

1
done
by
מיין לפי

מקדם ההנחתה של השתקפות (ka )יהיה שווה ל-0 בתמונה מציאותית עבור החומר הבא:

1
done
by
מיין לפי
by נריה יפרח
נריה יפרח 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 52
אם ההשתקפות היא 0 כלומר החומר חסר שקיפות ולכן הוא מט לגמרי.
by

במודל פונג, כל האפקטים הגלובליים שלמדנו מוסיפים חישוב רקורסיבי במודל פונג

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
אפקטים דורשים הרבה מאמץ, לכן רקורסיה חוסכת לנו.
by

בתמונה מציאותית, סכום מקדמי ההנחתה הבאים לא יעלה על 1 : ka +kt +ks ≤ 1

1
done
by
מיין לפי
by שי שמואלי
שי שמואלי 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
נראה לי יש טעות אין מקדם הנחתה KT יש מקדם הנחתה KD של דיפיוז'ן
by

קרני הצללה (rays shadow )מיוצרים מכל מקורות תאורה החיצוניים (כיווני\נקודתי\ספוט) אל כל נקודות החיתוך על הגופים הגאומטריים בסצינה

1
done
by
מיין לפי

במימוש ההצללה ,לאחר שגילינו שגופים שטוחים מאבדים את אפרט התאורה - שהוספנו במתודת הצללה unshaded בדיקה האם הגוף הגאומטרי )שבו מצאנו את נקודת חיתוך) הנו שטוח (הבדיקה התבצעה בעזרת "ממשק סימון" FlatGeometry שיצרנו במיוחד עבור הבדיקה הזו). לאחר מכן אמרנו שהבדיקה הזו עדיין מייצרת עיצוב גרוע. מה הייתה המגרעת העיקרית?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
ששמנו את המרקר הפרנו צמידות נמוכה
by

אנטי-תבנית (antipattern )בשם BLOB מייצגת בניית מחלקה עם לכידות נמוכה ( low cohesion )

1
done
by
מיין לפי
by חמדת שפר
חמדת שפר 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
מחלקה עם הרבה תכונות )שדות( ומתודות שהרבה פעמים הם לא קשורים אחד לשני. הלכידות ממש נמוכה, אין קשר בין אחד לשני. ידוע גם כ: class god
by

לפניך רשימה חלקית של קבוצות של אנטי-תבניות 1 - אנליזה (Analiza) 2 - ארגון (Organization) 3 - עיצוב תכנה (Software design) 4 - פיתוח מונחה עצמים OOD 5 - מתודולוגיה (Methodological) 6 - ניהול תצורה (configuration managment) מה מהן תת-הקטגוריה של אנטי-תבניות בתחום הנדסת תכנה?

1
done
by
מיין לפי