Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

אחת השיטות של האצה ללא )או כמעט ללא( פגיעה באיכות התמונה היא להפחית את כמות הפיקסלים בתמונה

1
done
by
מיין לפי

עם מטרתנו היא בניית אזור תוחם כמה שיותר הדוק, בין קופסה תוחמת מכוונת )Box Bounding Oriented – OBB )לבין ְקמֹור )Arbitrary \ Hull Convex Region Convex )הבנוי עם עד שישה )6 )חצי מרחבים )spaces-half - )נבחר את הקמור

1
done
by
מיין לפי

איזו מהשיטות הבאות אינה שיטת האצה?

1
done
by
מיין לפי

במערכת עם מעבדים\ליבות שמשתמשים בזיכרון משותף עם רכיב ניהול זיכרון אחד, כאשר נשתמש בתהליכונים בכמות קבועה )ע"י pool thread או ע"י בניית תהליכונים בצורה "חכמה" - כל תהליכון עובד בסבבים לצביעת פיקסל-פיקסל(, ההאצה תהיה פרופורציונלית לכמות התהליכונים )עד לכמות הליבות שבמערכת(

1
done
by
מיין לפי

איזה משיפורי ההאצה שלמדנו דורש יצירת מחלקה חדשה שמממשת את המחלקה האבסטרקטית RayTracerBase?

1
done
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
רשת אחידה ומסתגלת דורש יצירת מחלקה חדשה שמשמשת את המחלקה האבסטרקטית רייטרייסר בייס.
by
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
ראשי תיבות: רא"ו כי טוב ה'. Ray = רא"ו.
by

איזו מהפעילויות במסגרת של תכנות קיצונית )programming extreme )מתבצעת כל כמה דקות או כמה עשרות דקות בדרך כלל?

1
done
by
מיין לפי

איזו טענה איננה נכונה עבור אבטיפוס קיצוני )prototyping extreme?)

1
done
by
מיין לפי

שימוש בתהליכונים בצורה בסיסית )למשל יצירת תהליכון עבור כל פיקסל( עלולה להיות לא יעילה עקב תקורה של יצירת תהליכונים

1
done
by
מיין לפי

לאיזו קטגוריה של שיטות האצה שייכת שיטה של דגימה מרובה מסתגלת

1
done
by
מיין לפי

אחד משיפורי הביצועים שעשינו בקוד עוד לפני מימוש שיטות האצה, הייתה הוספת אפשרות להגביל על ידי המרחק המרבי מראשית הקרן את נקודות החיתוך המוחזרות מחישובי החיתוכים בין גופים גאומטריים לקרן

1
mood
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
כן קודם הגבלנו, ואז האצנו
by
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
"הגבל אותי, לפני שאני אץ עליו!"
by