חברת הרכבים יונדאי ממתגת כל אחד ממוצריה בשמה במקביל לדגם ולמודל המייחדים אותו.
על כל הרכבים מופיע לוגו יונדאי, ולא ניתן לפספס שכל הדגמים הגיעו מאותה חברת רכב.
לפיכך, זוהי ארכיטקטורה של:
סטארבקס, וב.מ.וו הצליחו למקם את עצמן בקטגוריות שלהן על ידי שילוב של איכות, יוקרה ומחירי פרימיום עם בסיס לקוחות נאמן מאוד.
חברות אלו נוקטות באסטרטגיית __________.
הקהל המתואר כפרגמטיים.
אלו שמאמינים בהתקדמות הדרגתית. לוקחים סיכונים מחושבים. רוצים לראות תמיכה ואפשרות ישום של המוצר.
לפי מודל קצב אימות החידושים של רוג'רס הם קבוצת ה: