Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

המהלך של עיצוב ההצעה והתדמית של המוצר או הפירמה כך שתתפוסנה עמדה תחרותית משמעותית בתודעת צרכני המטרה. זוהי הגדרה של:

1
done
by
מיין לפי

מילי רוצה לבדוק את מותג הלפטופ הטוב ביותר על בסיס דירוג מהירות העיבוד שלו, שזו התכונה החשובה ביותר לדעתה. זהו ביטוי לקבלת החלטה במודל מסוג:

1
done
by
מיין לפי

פתחתי מאפיית פופ אפ* לרגל חג החנוכה. המאפייה מייצרת סופגניות ללא גלוטן בלבד. לפיכך, מהי אסטרטגיית הכיסוי שלי?

1
done
by
מיין לפי

זואי מארחת בביתה להדלקת נר ראשון את חבריה ממקום עבודתה. היא מתכננת לקנות כ-40 סופגניות, ולכן היא שוקלת מהיכן לקנות אותן. להלן הטבלה שהכינה לעצמה לפי מודל פישביין ועקרונותיו, מהיכן זואי תקנה את הסופגניות?

1
done
by
מיין לפי

מנהל סניף באר שבע של מאפיית רולדין שם לעובדיו מטרה, למכור כמה שיותר סופגניות מדי יום בשבוע שלפני חג החנוכה ובמהלך 8 ימיו. לפי הנלמד בקורס, מדוע מטרה זו אינה טובה?

1
done
by
מיין לפי

הנהלת רשת המאפיות "מאפה נאמן" יוצאת בקמפיין מיוחד לגני הילדים בחג החנוכה. רק ברכישת כמות של לפחות 60 סופגניות, מארזים של 20 סופגניות במחיר של 35 ש"ח, סופגניות במילוי ריבת תות/שוקולד/ללא מילוי. זאת לעומת הצרכן הפרטי שבא למאפייה, לו הסופגניות נמכרות בטעמי מילויים נוספים, וכל סופגנייה בודדת עולה 5-9 ש"י. לפיכך, "מאפה נאמן" ערכה פילוח לפי בסיס של:

1
done
by
מיין לפי

לאחר שקניתי אתמול סופגניות במאפייה השכונתית, המלצתי לשכן שלי לקנות שם לקראת הדלקת הנר הראשון שהזמין אליו אורחים. זוהי פעולה שמתאימה לשלב:

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים אינה טעות מיצוב?

1
done
by
מיין לפי

תהליך הקנייה מתחיל כאשר הקונה מזהה ________

1
done
by
מיין לפי

אם שואלים אותך בסקר: "איזה מותג מאפייה שאופה ומוכר סופגניות את/ה מכיר/ה?" זהו:

1
done
by
מיין לפי