Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

11. נניח שצרכנית בשם הילה מנסה להקפיד על אכילה בריאה. מצד שני, נניח שגם חשוב להילה להיות שותפה למפגשים חברתיים. באחד בימים מתקשרת חברה של הילה ומזמינה אותה לטיול קולינרי באיטליה – טיול שבו ישתתפו קבוצת חברות חביבה במיוחד על הילה, וגם סביר להניח שיאכלו לא מעט מזון שאינו בריא. על פי הנתון בשאלה (בלבד) סביר להניח שהילה

1
done
by
מיין לפי

יש צרכנים/ות שיעדיפו שלא להשקיע בשוק ההון (בבורסה) כי הם/ן חוששים/ות מנפילת השווקים והפסדים כספיים. ניתן לומר

1
done
אדם שהוא ממוקדם מניעה : רוצה למזער אובדן , לשמור על עצמו , להימנע מכאב , פסימי ושמרן אדם שהוא ממוקדם קידום : הוא שואף למקסם רווח, הישגים , אהבה , אופטימי נטיית לקחת סיכונים
by
מיין לפי

מה ההבדל בין רגש ספציפי (emotion) ומצב רוח (mood)?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהגורמים הבאים יכולים להשפיע על הרגש שיעלה אצל צרכן/ית בעקבות חשיפה לפרסומת?

1
done
by
מיין לפי

15. החוקרים שוורץ וקלור (Schwarz and Clore) מצאן במחקרם שא.נשים ביטאו שביעות רצון גבוהה יותר מחייהם ביום שמש לעומת ביום מעונן. מה יכול להסביר את הממצא?

1
done
by
מיין לפי

על פי המחקר של רימר ונואל (Riemer and Noel) שהוצג בשיעור:

1
done
by
מיין לפי

על פי מחקרים על השוואה חברתית בפרסום שנדונו בכיתה:

1
done
by
מיין לפי

מחקרים שנדונו בכיתה בנושא העצמי המורחב (extended self) מראים:

1
done
by
מיין לפי

הרעיון שמוצרי מאפה מתקשרים לצרכי ביטחון, נגזר מ:

1
done
דיכטר -בעקבות פרויד איתר מוטיבציות בסיסיות ומוצרים הקשורים אליהן, למשל : לנהוג באחריות חברתית. לרוב הקונפליקט אינו מוד ע ואנו לא באמת מתלבטים איך להתנהג או להיות. יישומים : הבנה שיש מניעים ומוטיבציות סמויות )גם הצרכנים לא יוכלו להצביע על אותן מוטיבציות סמויות ( הפרספקטיבה מעלה את האפשרות שהאגו מסתמך על הסימבוליות של מוצרים כדי לפשר בין דרישות האיד והמגבלות של הסופר אגו. הרבה פעמים אפשר לענות על התשוקות שאין להם מענה באמצעים סימבולים )כלומר: תיעול התשוקות שאינן מקובלות על פי נורמות חברתיות לשימוש במוצרים, וכך חוויה של הפרי האסור(. כל הנושא של סמלים סקסיסטיים בפרסומות עונה על הצורך של האי ד- מראים בפרסומות האלו דברים שקשורים לסקס וכ ך המוצרים המפורסמים עונים על התשוקות. דיכטר )בעקבות פרויד( איתר מוטיבציות בסיסיות ומוצרים הקשורים אליהן, למשל )רשימה חלקית(: כוח וגבריות: מוצרים עתירי סוכר, ארוחת בוקר גדולה, בשר אדום, • ביטחון: גלידה, מוצרי מאפה ביתיים ארוטיקה: ממתקים, כפפות, גבר ומצית סיגריה לאישה • מוסריות וניקיון: לחם לבן, בדי כותנה, שיבולת שועל • קבלה חברתית: קפה )שותפות(, צעצועים )חיבה ואהבה(, סבון )קבלה( • אינדיבידואליות: אוכל גורמה, וודקה, בושם • סטטוס: ויסקי, שטיחים • נשיות: עוגות ועוגיות, משי, תה • תגמול: סיגריות, אלכוהול, גלידה, עוגיות • שליטה בסביבה: מוצרי חשמל למטבח, סירות, ציוד ספורט • תשוקה להיות קשורה לדברים (Desalination) : אביזרים לעיצוב הבית, תוכניות בוקר ברדיו • קסם ומיסתורין: מרק )כוח ריפוי(, צבע )לצביעת קירות למשל(, משקאות מוגזים • ביקורת על זרם המחקר הזה : נותן
by
מיין לפי

תיאורית אישיות המותג (brand personality) של אאקר (Aaker):

1
done
ע"פ תיאו' זו יש 5 מימדים של אישיות המותג : 1. כנות 2. ריגוש 3. כשירות 4. תחכום 5. קשיחות
by
מיין לפי