Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

נועם בן ה5.5 אובחן עם ASD, הוריו מתלבטים האם ישולב בחינוך רגיל או המיוחד. איזה מבין הבאים נכון?

1
done
by
מיין לפי

לפי המאמר The ABCs of teaching social skills to adolescents with autism spectrum disorder in the classroom: the UCLA PEERS program של Laugeson et al. (2014), מה צוין כיתרון ביישום תכנית התערבות לשיפור מיומנויות חברתיות במסגרת בית הספר עבור מתבגרים המאובחנים באוטיזם:

1
done
by
מיין לפי

יותם היה ילד שלא היה נכנס לחדר הטיפול באופן ישיר. הוא קודם היה נשכב על כדור הפיזיו שהיה בחדר ההמתנה, משם עבר לקפוץ על הטרמפולינה ואז זחל אל החדר. איזה מהסימפטומים הבאים לASD המסביר התנהגות זו באופן הטוב ביותר?

1
done
by
מיין לפי

לפי המאמר על האחאים, מה מבין הבאים לא ניתן כהסבר לחשיבות שבהתייחסות לתפקוד של אחאים בעלי התפתחות תקינה לאנשים עם מוגבלות התפתחותיות?

1
done
by
מיין לפי

עומרי הוא בן 7 המדמה את עצמו לטייפ, המטפל נוגע בו ומתייחס לזה שהוא טייפ, הילד בורח ומתעטף באיזה פוף שיש בחדר מתוך חיפוש חושי, להרגיע את עצמו. שאלו איזה גישה טיפולית מוצגת כאן:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

איזה מהבאים נכון לגבי בוגרים צעירים עם ASD?

1
done
by
מיין לפי

לרוני יש אחות על הרצף. רוני ילדה שמשקיעה המון בלימודים, מוציאה ציונים טובים ומראה אותם להוריה על מנת שיחושו גאווה. איזה ילדה רוני?

1
done
by
מיין לפי

יוני אוכל רק אוכל נוזלי, כל פעם שיוני אוכל מוצק הוא מקיא ישר את האוכל (לא בעיה בריאותית). בנוסף יוני תנועתי ונוטה הרבה ליפול. כאשר הוא נופל הוא קם מיד כאילו לא קרה דבר. מה יש ליוני?

1
done
by
מיין לפי

רוני נכנסה למטפלת וסיפרה ש"נפגעתי ממאיה אתמול. מאיה הראתה את חד הקרן שלה לשני אך היא לא רצתה להראות לי. שירה אמרה לי לבקש ממנה שוב אך היא לא הסכימה". במידה והמטפלת לא מכירה את שמות הילדים, מה ניתן להגיד על היכולות הקוגנטיביות של רוני?

1
done
by
מיין לפי

המונח "אוטיזם אינפנטילי"

1
done
by
מיין לפי