מהחומר למדנו שנדרשים 3 מרכיבים להטמעה מוצלחת: ניהול: ההנהלה חייבת להיות מחויבת לשינוי כדי שיחלחל בכל החברה ארגון: שיתוף פעולה של אנשי הארגון שמכירים את התהליכים והבעיות טכנולוגיה: החומרה, התוכנה והתשתיות הנדרשות
מיין לפי
במודל אנתוני, מה מאפיין את קבלת ההחלטות בדרג התפעולי?
המקרה של איזי ג'ט מדגים בדיוק את שלב התפנית במודל השריג:
החברה הייתה עם מערכת ישנה (טכנולוגיה בסיסית)
זיהתה צורך בהתפתחות טכנולוגית לשיפור התחרותיות
השתמשה בשירותי PAAS של מיקרוסופט לפיתוח יכולות חדשות
מיין לפי
מערכת ה-CRM של חברת ביטוח מזהה שלקוח לא יצר קשר מעל חצי שנה ושולחת התראה לנציג השירות. איזה סוג של אנליטיקה זו?
זוהי דוגמה לאנליטיקה תיאורית כי:
המערכת מתארת מצב קיים (לקוח לא יצר קשר)
אין כאן חיזוי של התנהגות עתידית
אין המלצה אוטומטית על פעולה
זה פשוט תיאור של מה שקרה או קורה כעת
מיין לפי
בדומינוס פיצה, כאשר מתקבלת הזמנה המערכת מבצעת אינטגרציה בין שלוש מערכות שונות. איזה יתרון תחרותי זה מספק?
התשובה הנכונה היא C - אינטגרציה חלקה שקופה ללקוח תוך שיפור השירות
בדומינוס, המערכת משלבת:
שרת אינטרנט לניהול ההזמנות
מערכת הזמנות מרכזית
מערכת בחירת מקומות ישיבה
הלקוח לא מרגיש במעברים בין המערכות
התוצאה היא שירות חלק ויעיל
מיין לפי
בהקשר של ERD, חברה מנהלת מאגר של רופאים ומטופלים, כאשר מטופל יכול להיבדק על ידי מספר רופאים ורופא יכול לטפל במספר מטופלים. בנוסף, לכל בדיקה יש תאריך ואבחנה. איזו מהאפשרויות הבאות מתארת נכון את מבנה הקשרים?
התשובה הנכונה היא A - קשר של רבים לרבים עם תכונות של הקשר
זהו המבנה הנכון כי:
רופא יכול לטפל במספר מטופלים ומטופל יכול להיבדק אצל מספר רופאים
לכל בדיקה יש תכונות משלה (תאריך ואבחנה)
אלו תכונות של הקשר כי הן מתייחסות לבדיקה ספציפית
הפתרון יהיה יצירת רלציית קשר עם תכונות
מיין לפי
. חברת קמעונאות גדולה משתמשת במערכת BI שמציגה למנהלים דשבורד עם נתוני מכירות בזמן אמת. איזה תנאי מקדים חייב להתקיים כדי שהנתונים יהיו אמינים?