חברת תנובה השיקה יוגורט חדש המכיל 20 גרם חלבון (כמות גדולה ביחס לכמות הקיימת ביוגורט רגיל). במסגרת ההשקה הציבה החברה מכונות משחק (משחק המוקרן על גבי מסך גדול בו המשתתפים מצולמים ומופיעים אף הם על המסך) בחדרי כושר ברחבי הארץ. בסיום המשחק קיבל/ה כל משתתפ/ת גביע יוגורט לאחר שמסר את שמו ופרטים אישיים נוספים.
1. מהי הפעולה הטקטית בה נקטה החברה הנוגעת לתקשורת שיווקית? (Promotion)
חברת תנובה השיקה יוגורט חדש המכיל 20 גרם חלבון (כמות גדולה ביחס לכמות הקיימת ביוגורט רגיל). במסגרת ההשקה הציבה החברה מכונות משחק (משחק המוקרן על גבי מסך גדול בו המשתתפים מצולמים ומופיעים אף הם על המסך) בחדרי כושר ברחבי הארץ. בסיום המשחק קיבל/ה כל משתתפ/ת גביע יוגורט לאחר שמסר את שמו ופרטים אישיים נוספים.
2. פעולה זו נובעת מהאסטרטגיה השיווקית של:
חברת תנובה השיקה יוגורט חדש המכיל 20 גרם חלבון (כמות גדולה ביחס לכמות הקיימת ביוגורט רגיל). במסגרת ההשקה הציבה החברה מכונות משחק (משחק המוקרן על גבי מסך גדול בו המשתתפים מצולמים ומופיעים אף הם על המסך) בחדרי כושר ברחבי הארץ. בסיום המשחק קיבל/ה כל משתתפ/ת גביע יוגורט לאחר שמסר את שמו ופרטים אישיים נוספים.
3. מטרת הפעולה הזאת הייתה:
החברה המרכזית למשקאות (משווקי מותג קוקה קולה בישראל) החליטה לייבא מים בבקבוקים של 0.5 ליטרים של המותג הטורקי elmacik ולמכור אותו בסופרמרקטים, מסעדות, פיצוציות ובארים. מה התפסיקה השיווקית שאפיינה את פעילותה של החברה המרכזית למשקאות?