Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזו מהדוגמאות הבאות אינה ממחישה את האיום הכרוך בכוח מיקוח של קונים?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

אילו מההיגדים הבאים נכון לגבי מערכת מידע שיווקי?

1
done
by
מיין לפי

אתר הכרויות החליט לפנות לפלח שוק של רווקים שוחרי ספורט. אולם מחקר לגבי הפלח הראה כי לא ניתן להעריך את גודל הפלח ואת פוטנציאל הרווחיות שלו. למעשה הוא אינו פלח שוק ____.

1
done
by
מיין לפי

מועדון כושר פונה בפרסומיו לבני נוער בגילאי 12-18 . מדובר על פילוח על בסיס_________.

1
done
by
מיין לפי

כאשר חברה לייצור מי פה פונה לקהל המחפש למנוע ריח פה רע, וחברה אחרת פונה לקהל המבקש למנוע עששת, מדובר על פילוח על בסיס_________

1
done
by
מיין לפי

תנובה תפיץ את מותג הגבינה הצהובה "עמק" באריזה מיוחדת לילדים, הכוללת מתנה שעון. לדברי מנהלת השיווק של תשלובת החלב "תנובה", מגלגל שוק הגבינות הצהובות כ- 160 מיליון דולר בשנה, כשתנובה שולטת ב- 80% מהשוק, וגבינת עמק מהווה כ-30% ממנו. התחרות העיקרית של תנובה אינה ביתר הגבינות הצהובות, אלא מול כל מוצרי החלב האחרים שהוא יכול לאכול (גבינה לבנה, גבינת קוטג'). ההתמקדות בילדים נעשית כיוון שהורים רבים רואים בגבינה צהובה מוצר מזיק לבריאות, עתיר כולסטרול, ואינם רוכשים אותו עבור ילדיהם. מול איזו רמת תחרות מעוניינת תנובה להתמודד

1
done
by
מיין לפי

כאשר יצרן כמו דיאדורה מחליט החלטות בנוגע לדגמים השונים של נעלי הספורט, הצבעים השונים של הנעליים, האריזה של החולצות וכיו"ב, הוא מתייחס למרכיב ____________ בתמהיל השיווקי, כאשר היצרן מחליט החלטות בנוגע לכמות גורמי הביניים, סוג הקמעונאות, מיקום גורמי הביניים וכיו"ב, הוא מתייחס למרכיב ____________ בתמהיל השיווקי

1
done
by
מיין לפי

נתח השוק הכספי של החברה עומד לגדול אם החברה...

1
done
by
מיין לפי

פירוש המושג מיצוב הוא

1
done
מיצוב עד כה הסתכלנו על שוק המטרה במנותק מהסביבה. עכשיו ניקח צעד אחד אחורה ונשאל את עצמנו מהו הערך שאנו מציעים לפלח שלנו אל מול המתחרים? מיצוב הוא תהליך שאנו עושים על שוק המטרה, על אותם פלחים בהם החלטנו להתמקד. מיצוב הוא התהליך שבו אנו מגדירים בצורה מדויקת מה אנו רוצים לתת לשוק המטרה, מהי הצעת הערך, מה ה הערך שאנו מספקים ללקוח, וכל זה ביחס למתחרים. אנו שואלים את עצמנו כיצד אנו רוצים להיצרב בתודעת הצרכנים, כיצד אנו רוצים שהלקוחות בפלח שלנו יתארו אותנו, מה אנו נותנים שהמתחרים אל נותנים, מהי הליבה שאנו מציעים.
by
מיין לפי

איזו מהטענות הבאות נכונה לגבי הגישות לניהול השיווק?

1
done
by
מיין לפי