Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

אתם מנהלי השיווק של חברה מוכרת המוכרת תוכנה לניהול לקוחות לעסקים קטנים . המתחרה הישיר שלכם הוריד מחירים ללא כל התראה או סיבה הגיונית ויש חשש אמיתי שתאבדו נתח שוק משמעותי עקב נדידת לקוחות למתחרה זה מה מהבאים אינו אופן פעולה מומלץ עבורכם ?

1
done
by
מיין לפי

קצב הצמיחה השנתי בענף מסוים הנו 10% ונתח השוק של המתחרה הגדול ביותר בענף הנו 40%. לפי מודל בוסטון - מה הכינוי ליחידה עסקית הפועלת בענף זה, אשר נתח השוק שלה הוא 15% וגם קצב הצמיחה השנתית שלה הוא 15%?

1
done
by
מיין לפי

בשנת 2014, רשת בתי הקפה סטארבקס (Starbucks) חילקה כוסות חד פעמיות לא מעוצבות וביקשה מלקוחותיה לצבוע את הכוסות בעצמם ולהעלות לרשתות החברתיות תמונות של הכוסות שעיצבו תחת האשתאג #WhiteCupContest. העיצוב הזוכה הופץ "במהדורה מוגבלת" של כוסות חד פעמיות בחנויות הרשת. התוצאה הייתה שהועלו לרשתות החברתיות אלפי עיצובים (ראו תמונה לדוגמא) שזכו למספר עצום של שיתופים ודיונים.

1
done
by
מיין לפי

משרד עורכי דין רוצה לקדם את האתר שלו בתוצאות החיפוש בגוגל כך שמי שיחפש "עורך דין בתל אביב" יראה את הקישור לאתר המשרד בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. ע"פ הנלמד בכיתה, אילו מהאפשרויות הבאות עומדות בפני מנהל תקציב הפרסום של המשרד: SEO = Search Engine Optimiation סמנו את כל התשובות הנכונות.

1
done
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

איזה מהמשפטים הבאים אינו נכון בהקשר של תמהיל הקידום:

1
done
by
מיין לפי

מחקר תצפיתי מאפשר לגלות ש:

1
done
by
מיין לפי

בטקסט שקראנו על השקת יוגורט יופלה נכתב כי: "על מנת ליצור בידול משמעותי מול דנונה, מוצב יופלה כמותג בעל ערכים של כיף והנאה, שמחת חיים, נועזות והתענגות על הטעם." ע"פ הנלמד בכיתה, ערכים אלה אינם מהווים חלק מ:

1
done
by
מיין לפי

חברת מזון בריאות זיהתה כי ישנם צרכנים שרוכשים את מוצריה לעיתים רחוקות. החברה מעוניינת לפנות לפלח שוק זה במבצעים שיווקיים בכדי לנסות לגרום להם לרכוש את מוצריה בתדירות גבוהה יותר. באיזה סוג של פילוח השתמשה החברה?

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לומר על מודל הערכת החלופות של הצרכן שמניח שתכונות המוצר תורמות לתועלת הצרכן באופן מצרפי (שילוב כל התכונות) אך התרומה של כל תכונה לתועלת הצרכן תלויה בחשיבות שמייחס הצרכן לתכונה זו.

1
done
by
מיין לפי

בסקר שערכנו בכיתה ראינו שכצרכנים, אנחנו נוטים לבצע הערכות בצורה יחסית ולא אבסולוטית. למשל, ראינו כי הנחה של סכום מסוים יכולה להיתפס כאטרקטיבית יותר או כאטרקטיבית פחות, תלוי במחיר המוצר ממנו ניתנת ההנחה. זו הייתה המחשה של תופעה ידועה ונפוצה של ___________.

1
done
by
מיין לפי