Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

1. לצורך ייעול העבודה במוקד שירות, הוחלט בעת קליטת שיחה מזוהה מלקוח להעביר את פרטי המסך לנציג השירות. לצורך כך הוטל על מנהל המחשוב לחפש תשובה מתאימה. סמן את התשובה המתאימה ביותר:

1
done
by
מיין לפי

2. קצב נטישת לקוחות בארגון מסוים עומד על 10% בכל שנה. בהנחה שכמות הלקוחות הנוכחית היא מיליון לקוחות, מהו סדר גודל של לקוחות שיישארו באותו ארגון (בהנחה שלא נקלטו לקוחות חדשים באותן 5 שנים) בתום השנה החמישית?

1
done
by
מיין לפי
by Guy Elmalem
Guy Elmalem 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 90
התשובה המדוייקת היא 500,000
by

3. מוקד מסוג טלמרקטינג נחשב כמוקד:

1
done
by
מיין לפי

מה נכון ביותר עבור המושג Third Level Support ?

1
done
by
מיין לפי

לקוח שרכש טיטולים בסופרפארם, הוצע לו לרכוש טיטולים בחבילה חסכונית המכילים כמות כפולה באריזה גדולה יותר. פעולה זו נקראת:

1
done
by
מיין לפי

6. השלבים בניהול ליד – Lead בארגון הם:

1
done
by
מיין לפי

מהו SLA ?

1
mood
by
מיין לפי

סמן את המשפט המתאר בצורה הנכונה ביותר את המונח pipeLine:

1
done
by
מיין לפי

מה מביאים לידי ביטוי בחישוב ערך חיי לקוח – CLV?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהמשפטים הבאים אינו מאפיין מערכת SAAS סטנדרטית

1
done
by
מיין לפי