מסופר שתומס ווטסון, מייסד ומנכ"ל IBM נהג לפתו את יום העבודה שלו בסיבוב בין עובדי המשרד, יום אחד עצר ווטסון ליד אחת המזכירות שישבה באפס מעשה, על שאלתו מדוע אינה עובדת, ענתה המזכירה כי המחשב שלה התקלקל, ומאחר וההוראות המפורשות בארגון במצב כזה הינן לא לגעת המחשב ולהזמין טכנאי, לא נותר לה אלא לחכות לו.
על פי הסיפור ווטסון רכן לבדוק מה היא התקלה ומצא שמדובר בתקלה פשוטה של מגע רופף, כזאת שהמזכירה הייתה יכולה לפתור בקלות עם ידע מתאים.
בעקבות המקרה החליטה החברה להעביר לכל עובדי המשרד קורס "אחזקת מחשבים", שיכשיר אותם לזהות ולטפל בבעיות פשוטות של אחזקת מחשבים ולנסות לתקן את הבעיות בעצמם לפני שיזמינו טכנאי. הדבר הביא לחסכון משמעותי בעלויות האחזקה בארגון.
בהקשר לקורס החזקת מחשבים מה המשפטים הבאים נכון?