Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מודל שרשרת הערך (value chane) של מייקל פורטר מציג דרכים ליצירת ערך גדול ללקוח. מה מהפעולות הבאות קשור לדרכים המוצגות במודל?

1
done
by
מיין לפי

חברת מכוניות ידועה ביצעה ניתוח של תיק העסקים באמצעות מטריצת קבוצת יועצי בוסטון. בניתוח זה התגלה כי ישנן יחידות עסקיות כושלות. החברה מעונינת להגדיל את תזרים המזומנים אולם אין ברצונה להוריג את ערכו העתידי של העסק. מה כדאי לעשות עם היחידות הכושלות?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by Nadav Cohen
Nadav Cohen 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
לא היתה כבר את השאלה הזו והתשובה היתה קציר?.... נראה לי שבחיסול יתכן והערך העתידי של העסק ירד
by
by Michal Dan
Michal Dan 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
ענו קציר במבחן וזאת היתה טעות אז יכול להיות רק חיסול
by
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
האמת, קציר לא מתחשב בהשפעות לטווח ארוך ופה רשום שהם לא רוצים להוריד את ערכו העתידי של העסק.. אז חיסול יכול להיות נכון
by

איזה מהבאים הוא יתרון של שימוש בשאלות פתוחות לעומת שימוש בשאלות סגורות בסקרי צרכנים?

1
done
by
מיין לפי
by Jardena Doron
Jardena Doron 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מתקבלות תשובות עשירות יותר החושפות מידע רב יותר
by

חברת מחשבים בדקה ומצאה כי צרכנים מעריכים מחשבים על פי שלוש תכונות. לכל אחת מהתכונות משקל שונה בחשיבות לצרכן. זיכרון- 50%, גרפית -30%, משקל- 20%. מבדיקת הערכות הצרכנים עולה כי ישנן תכונות בהן המחשב ניתפס חיובי אולם בסה"כ הערך הנתפס של המחשב המשווק על ידי החברה נמוך מזה של המתחרים. מה כדאי לעשות על מנת לגרום לצרכנים להעדיף בכל זאת את המחשב של החברה הנידונה?

1
done
by
מיין לפי
by Roy Volinsky
Roy Volinsky 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 160
לא למדנו שהרעיון העיקרי זה ליצור את המוצר בהתאם לצרכי/רצונות הלקוח ולא לשכנע את הלקוח במכירה כמו פעם? זה מתאים יותר ל-א'
by

חברת טרה הוציאה בזמנו את "חלב עם פקק" . מיד לאחר מכן יצאה תנובה עם קרטונית חלב דומה בליווי מסע פרסום. מהלך זה הוא דוגמא קלאסית ל:

1
done
by
מיין לפי
by Dror Munk
Dror Munk 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
מתחרה נמר-מתחרה המגיב בצורה עוצמתית לכל מהלך שלך להגיע לנישה שלו. http://bizlearn.colman.ac.il/%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%a8-5-%d7%9e%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99-%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%94-2/
by

חברה XXX שוקלת להיכנס כחברה שנייה בשוק הגלידה (כלומר: נניח שקיום קיימת חברה אחת בשוק, והם החברה הבאה שנכנסת לשוק).החברה בדקה ומצאה כי צרכנים מעריכים גלידות על פי שתי תכונות מרכזיות: מתיקות ונימוחות. וכי העדפות הצרכנים מקובצות. עוד מצאה החברה כי המתחרה הראשון הנמצא בשוק זמן מה מיצב את הגלידות שלו כבעלות רמת מתיקות בינונית ורמת נימוחות בינונית. מה כדאי לחברה לעשות?

1
done
by
מיין לפי
by Yair Miller
Yair Miller 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה לא ד'?
by
by Mori Mulian
Mori Mulian 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
כל פעם כתוב משהו אחר..לדעתי זה גם ד'
by
by Ben Harel
Ben Harel 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מסכים עם מורי קיבלתי 50 :\
by
by shirley lansky
shirley lansky 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 35
תוקן מ-ג' ל-ד'
by

חברת מחשבים שוקלת כיצד למצב את המחשב החדש שלה. הוחלט כי החברה תשנה את המיצוב עם התקדמות המחזור חיי מוצר. בהתחלה יועד המוצר לסטודנטים, אח"כ למהנדסים ולבסוף לאנשי עסקים. מה ניתן לומר על החלטה זאת?

1
done
by
מיין לפי
by Vali Dvoyakin
Vali Dvoyakin 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה זה מבלבל ולא יומרני?
by

איזה מהמבחנים הבאים משמש חברות לבחירה של שמות מותג?

1
done
by
מיין לפי

באופן כללי, אילו מהשיטות הבאות הכי פחות טובה להפעלת כח (power) על גורמי הביניים בערוץ ההפצה?

1
done
by
מיין לפי

חברת מכוניות ידועה מבינה כי על מנת שצרכנים שמביעים רצון לרכוש את המכונית שלהם אכן ירכשו אותה , לא מספיק רצון צריך שיהיה להם גם _____

1
done
by
מיין לפי