Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

במושגים של מדרג הצרכים של מאסלו, חברה המייצרת "מים מינרלים – בריאים ישירות מהטבע" מנסה לענות על:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by Ram Binyamin
Ram Binyamin 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
זה נראה כמו טעות, זה פיזיולוגי לא ? כי פיזיולוגי זה רעב וצמא וביטחון זה הגנה וביטחון אישי
by
by Yotam Yaakov
Yotam Yaakov -2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
כן. והאמת לא נראה לי שלמדנו על זה בכלל
by
by Yotam Yaakov
Yotam Yaakov 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
טעות שלי. בריאות זה ביטחון, הם מנסים להדגיש את העובדה שהמים בריאים..
by

באיזה סוג של התנהגות קנייה, ההחלפה התכופה של המותגים אינה קשור בחוסר שביעות רצון מהמותג?

1
done
by
מיין לפי
by Hod Amran
Hod Amran 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מה ? למה? לא הבנתי את התשובות, אשמח להסבר :)
by
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
קנייה מגוונת-מעורבות נמוכה עם הבדלים במותגים ואז נודדים במותגים ומחליפים.
by

חברת הכבלים HOT יוצאת במבצע מיוחד, המיועד ללקוחות המתחרה YES, במטרה לשכנעם להפוך להיות לקוחות של HOT. ההחלטה להתמקד בצרכנים שאינם לקוחות המותג היא דוגמא לפילוח לפי משתנים:

1
done
by
מיין לפי

איזה מהמשפטים הבאים אינו מתאים למוצר נוחות?

1
done
by
מיין לפי

חברת "גאפ" הוקמה בסן-פרנסיסקו ב-1969 . כיום היא כוללת 3 רשתות בבעלות מלאה, כל אחת בעלת מיצוב שונה: גאפ, אולד נייבי ובננה ריפבליק. רשת בננה ריפבליק, שממוקמת בעיקר במרכזי הערים, מציעה אופנה איכותית ופורמלית יותר מזו של גאפ, ובמחירים הגבוהים בכ-30%. אולד נייבי פונה לקהל המשפחות הרחב, עם בגדים צבעוניים וזולים יחסית. פעולתה של "גאפ" הוא דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים הוא דוגמא לאסטרטגיית מיתוג של הרחבת מותג באמצעות הרחבת קטגוריה?

1
done
by
מיין לפי

בית קפה בסגנון של "הגשה עצמית" הוא מוצר מסוג חדש יחסית בענף. הביקושים לסוג כזה של בית קפה עולים כל הזמן (קצב גידול המכירות – גבוה), ורמת הרווחיות הולכת ומשתפרת. באיזה שלב ממחזור חיי המוצר נמצא סוג המוצר הזה ?

1
done
by
מיין לפי

רשת מריוט עומדת לפתוח מלון חדש בים המלח. המלון יקרא "פנטסיה". המלון נמצא בליבו של אי מלאכותי – במרכז ים המלח, והוא בנוי כולו בעיצוב חדשני, בצורת נציבי מלח. המלון מציע אוירה וטיפולים בלעדיים, העושים שימוש בחומרים הטבעיים של הסביבה. איזו אסטרטגיית המחרה תתאים למלון מסוג זה?

1
done
by
מיין לפי

במחקר שנערך לאחרונה על תפיסות סיכון אצל תרמילאים, נערכו ראיונות עומק בקרב סטודנטים שטיילו טיול תרמילאים בעברם. החוקרים הגיעו לכל נשאל דרך המלצה של הנשאל הקודם. שיטת הדגימה היא:

1
done
by
מיין לפי
by Michal Dan
Michal Dan 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה לא שיטתית?
by
by Dadi Atar
Dadi Atar 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
כי כדור שלג נופל בול על השאלה. כל אחד מביא עוד מישהו. https://en.wikipedia.org/wiki/Snowball_sampling
by

חברת "פלאפון" יוצאת בקמפיין פנימי ברשתות החברתיות, המיועד לסוכני המכירות של החברה: "חבר מביא חבר". כל סוכן מכירות שיצליח לגייס לחברה לקוח חדש (חבר או בן משפחה) יוכל לצבור "כוכבים", אותם ניתן יהיה להמיר בהמשך למתנות אטרקטיביות. אסטרטגית הקידום שנוקטת החברה היא אסטרטגיה של:

1
done
by
מיין לפי