Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה מהמוצרים הבאים אינו מוצר חיפוש?

1
done
by
מיין לפי
by Dror Munk
Dror Munk 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
תרומה = מוצרים לא נדרשים Unsought products: מוצרים חדשים / שהצרכנים לא מעוניינים לחשוב עליהם – ולכן מצריכים פרסום רב ומכירה אישית במטרה לשכנע את הצרכנים. דוגמאות: ביטוח חיים, חלקות קבר, תרומות דם.
by

חברת אל-על השיקה את חברת UP, כחברת low-cost המציעה טיסות זולות משמעותית מטיסותיה הרגילות של אל-על. המטרה הייתה להתחרות מול חברות התעופה הזרות שמציפות את השוק במחירים נמוכים במיוחד. מבחינת אל-על מדובר באסטרטגיה של:

1
done
by
מיין לפי

חברת University for the People מציעה לאנשים בכל העולם לימודים אקדמאיים דרך האינטרנט בפחות מ-100$ לקורס. כל אחד מכל מקום יכול ללמוד, וקהל היעד - בעיקר סטודנטים ממדינות עולם שלישי. השאיפה היא לתת תואר אקדמאי לכל אדם שרוצה בכך, בעיקר לאוכלוסיות חלשות. המונח הנכון ביותר לגישה זו הוא:

1
done
by
מיין לפי

לחברת תרופות יש בעיה - התרופה החדשה שפיתחה לא משפיעה מספיק על הפציינטים. לחברה יש השערה מבוססת על הסיבה לבעיה - לדעתה הבעיה היא באופן השימוש של הפציינטים ולא בתרופה. מנהל אחד בחברה חושב שהסיבה אחרת: שמדובר במינון של אחד הרכיבים. החברה רוצה לבדוק את הנושא במחקר, המחקר המתאים ביותר יהיה:

1
done
by
מיין לפי

מוצרים המסווגים כ"לא נדרשים" דורשים ניהול שיווקי מסוג:

1
done
by
מיין לפי
by Michal Dan
Michal Dan 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
לא נדרשים= אין ביקוש= שיווק מעורר, לא?!
by
by Tom Gordan
Tom Gordan 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
אני חשבתי בכלל שיש ביקוש חבוי = שיווק מפתח כי לא אמרו אין ביקוש אלא התפיסה היא שזה לא נחוץ
by
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
שלחתי שאלה לגלית.. נראה אם היא תענה עד מחר ב8:59 :)
by
by Ram Binyamin
Ram Binyamin 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
שיווק המרתי מתייחס למצב ביקוש שלילי, והמטרה השיווקית בו היא שינוי עמדות משלילי לחיובי, לדוגמא כאשר רוב השוק לא אוהב את המוצר כמו חיסונים טיפולי שיניים וכו. :) (בדוק)
by
by Shani Ben
Shani Ben 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למי שלמד עם תומר... מה אתם אומרים? ממה שאני יודעת המרתי זה לשנות תפיסות (כמו מכוניות ירוקות - מעבר מבנזין לתפיסה ירוקה), ושיווק מעורר זה במטרה לייצר ביקושים
by
by Matan Kazary
Matan Kazary 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
עושה רושם שזה ביקוש מעורר
by
by Ilana Richter
Ilana Richter 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
גם די בטוחה שהתשובה צריכה להיות מעורר
by
by Dor Bicycle
Dor Bicycle 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מעורר=מצב בו רוב השוק לא מכיר את המוצר או שלא מצליח לקשר בין המוצר לבין הצורך שממלא המרתי=מצב בו רוב השוק לא אוהב את המוצר ומוכן לשלם "מחיר" כדי להימנע ממנו ו"לא נדרשים" כמו ביטוח חיים, חלקות קבר, יותר מתאים תכלס להמרתי יותר...
by
by Slava Shubin
Slava Shubin 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה לא מחדש: מצב בו אין צמיחה לביקוש, או שהוא קטן?
by

חברת "עלית" רוצה לצאת במהלך אסטרטגי של הכנסת ליין העוגות הקיים שלה למגזר החרדי על מנת לצמוח. למהלך אסטרטגי כזה קוראים:

1
done
by
מיין לפי

חברת הטיסות אל-על מפעילה מספר ערוצי מכירה - ישירות ללקוחות דרך האתר, דרך סוכני נסיעות עצמאים, דרך אתרים כמו הדקה ה-90 ואנשי מכירות לשוק המוסדי. לסוג כזה של מערכת שיווק קוראים:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חברה ערכה מסע פרסום בשיתוף שחקן מפורסם לרשת החנויות שלה אך המסע לא השיג את התוצאות הרצויות. החברה בדקה וראתה שאנשים היו מודעים לפרסומת וקלטו את המסר, אך לא התחברו לשחקן בפרסומת וחשו כלפיו רתיעה. לבדיקה כזו קוראים:

1
done
by
מיין לפי

חברת הרכב "קדילאק" מעוניינת לחדור לשוק הישראלי עם המותג שלה, שאינו קיים בארץ. על מנת להצליח, היא צריכה לייצר מהלך פרסומי שייצור:

1
done
by
מיין לפי

חברת קוסמטיקה אשר מעוניינת לפנות לנשים מעל גיל 50, תושבות ערים גדולות באירופה, נשות קריירה, בסטטוס גבוה, שעוסקות בספורט ומתנדבות בזמנן הפנוי, מעוניינת לעשות סגמנטציה של פלח השוק המתאים לה. לצורך כ הגמנטציה המתאימה היא:

1
done
by
מיין לפי