Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה הבדל בין צרכן פסיבי לצרכן אקטיבי?

1
done
by
מיין לפי

מקורות המידע לאנשי השיווק הם: • נתוני המכירות של הארגון - מערכות crm. • דוחות כספיים • ניתוח מתחרים - מידע פרסום, חברות בקרת פרסום, ניתוח תוכן איכותי מהלכים שיווקים, סיורי שטח, מודיעין עסקי, איסוף מידע גלוי דיגיטלי. • למ׳׳ס, ביטוח לאומי, משרד האוצר, גופים ממשלתיים - מפרסמים הרבה סקירות בתחומים מסוימים. • נתוני נתח שוק- (חברות חיצוניות) תחום מוצרי צריכה. • ניטור שיח ברשת - יש חברות שמתמחות בזה- הן מנטרות את רמת השיח ברשת ונותנות לך תמונת מצב מתי נכון לפרסם, משברים, מעקב מתחרים וכו׳. • מערכות לניתוח דאטה באתרים • מחקרי שוק - כמותיים ואיכותיים • פרסום דיגיטלי - עלות לחשיפה, הקלקה, ליד ורכישה • גוגל אנליטיק • פרסום אוף ליין - רייטינג, מחקרי tgi , נתוני אפקטיביות פרסום.

1
done
by
מיין לפי

לפי הפילוסופיה הניהולית...

1
done
by
מיין לפי

מה הבדל בין מסע חיי לקוח למסע לקוח?

1
done
by
מיין לפי

נכון/ לא נכון במחקר שיווקי יש 3 שיטות • סקרים כמותיים - שאלונים • סקרים איכותניים - שיטות לא כמותיות • מעקב התנהגות - תצפית ודיגיטלי.

1
done
by
מיין לפי

משה טוען כי תהליך קבלת החלטות הרשום כאן הוא לא נכון מה דעתכם? • הגדרת הבעיה • הכנת תוכנית המחקר - מתודולוגיה • איסוף מידע - שיטת איסוף המידע, דגימה, מדגם • ניתוח מידע - עיבוד סטטיסטי או הקשרי • הצגת הממצאים וניתוחם. פרשנות המידע קריטית.

1
done
by
מיין לפי

מה ממה שאנחנו מתייחסים אליו בבדיקת אפקטיביות פרסום ?

1
done
by
מיין לפי

מהי מערכת edi?

1
done
by
מיין לפי

הגדר מה המשמעות של P2P?

1
done
by
מיין לפי

איך מגדירים באנגלית תשלומי חשבונות מקוונים?

1
done
by
מיין לפי