מקורות המידע לאנשי השיווק הם:
• נתוני המכירות של הארגון - מערכות crm.
• דוחות כספיים
• ניתוח מתחרים - מידע פרסום, חברות בקרת פרסום, ניתוח תוכן איכותי מהלכים שיווקים, סיורי שטח, מודיעין עסקי, איסוף מידע גלוי דיגיטלי.
• למ׳׳ס, ביטוח לאומי, משרד האוצר, גופים ממשלתיים - מפרסמים הרבה סקירות בתחומים מסוימים.
• נתוני נתח שוק- (חברות חיצוניות) תחום מוצרי צריכה.
• ניטור שיח ברשת - יש חברות שמתמחות בזה- הן מנטרות את רמת השיח ברשת ונותנות לך תמונת מצב מתי נכון לפרסם, משברים, מעקב מתחרים וכו׳.
• מערכות לניתוח דאטה באתרים
• מחקרי שוק - כמותיים ואיכותיים
• פרסום דיגיטלי - עלות לחשיפה, הקלקה, ליד ורכישה
• גוגל אנליטיק
• פרסום אוף ליין - רייטינג, מחקרי tgi , נתוני אפקטיביות פרסום.