Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מהו אינדקס ואיזה סוג אינדקס למדנו עליו?

1
done
done
by
מיין לפי

מהו פרסום פרוגרמטי?

1
done
by
מיין לפי

לפי מה נקבע המחיר לפרסומת בתוכנית ?

1
mood
by
מיין לפי

כיצד נמדדים אמצעי המדיה?

1
done
by
מיין לפי

למה צריך ללמוד על הצרכן ?

1
done
מה אנחנו צריכים ללמוד על הצרכן? • בצרכים • בפתרון לצרכים שלהם • סגנון חיים • תהליכי חיפוש מידע • תהליכי קבלת החלטות • בדרך שבה למדו והתחנכו • בהתנהגותם בקניה, בשימוש
by
מיין לפי

מה הגדרה של פילוח ולמה זה חשוב לפלח קהל יעד?

1
done
done
done
by
מיין לפי

איזה סוגי פילוח קיימים?

1
done
by
מיין לפי

נכון/ לא נכון, האם זוהי דוגמא לפילוח? • סוג לקוח: פרטי, מוסדי, קונה, משתמש • גיאוגרפי: מדינה, צורת התיישבות, אקלים • דמוגרפי (משפחה) - גיל, מגדר, משפחה )שלב בחיי • סוציוגרפי: הכנסה, השכלה, מקצוע, עיסוק, דת, עדה • פסיכוגרפי: ערכים, עמדות, עניין, סגנון חיים, אישיות • התנהגותי: הרגלי רכישה (מקדימים, שמרנים, צורת איסוף מידע), הרגלי שימוש בקטגוריה, נאמנות/חיפוש גיוון , תדירות השימוש בקטגוריה ובמותג קוני המותג, נוטשים • תועלתי: מונעי תועלת רציונאלית, מונעי תועלת אמוציונאלית

1
done
by
מיין לפי

האם הלקוחות נאמנים תמיד לחברה מתוך רצון?

1
mood
by
מיין לפי

אלו התובנות צרכן האפשריות: • על ערכים וסגנון חיים של קהל המטרה • על הרגלי צריכה ודפוסי שימוש של קהל המטרה- אם אני מדברת על מוצר קוסמטי אפשר להגיד שבמונחים של דפוסי שימוש אני אדם שיש לי שגרת טיפוח שאני שמה קרמים גם בבוקר וגם בלילה, דפוסי שימוש שמאפיינים אותי. • על הקשר בין קהל המטרה לבין מותג\מוצר- לפעמים מותג מגדיר אותי, חשוב לי להראות עם המותג כי זה אומר עלי משהו. • ביחס למוצר ולקטגוריה - אם אני צורך קטגוריה מסוימת אני שייך לקבוצה מסוימת. • ביחס למותג איך מגיעים לתובנות אלו?

1
done
by
מיין לפי