Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בסקר שערכנו בכיתה ראינו שכצרכנים, כאשר יש לנו את האפשרות אנו נוטים לבחור את האלטרנטיבה האמצעית (שתייה בגודל בינוני). זו הייתה המחשה של תופעה ידועה ונפוצה של ___________.

1
done
by
מיין לפי

בבואנו לתמחר מוצר חדש, נעדיף לפעול ע"פ אסטרטגיית ___, בעיקר כאשר הצרכנים רגישים למחיר או שקשה לשכנע אותם לנטוש את המוצר המתחרה, וע"פ אסטרטגיית ___ בעיקר כאשר איכות המוצר תצדיק את מחירו ומתחרים פוטנציאליים אינם יכולים להציע מוצר דומה במחיר אטרקטיבי יותר.

1
done
by
מיין לפי

העובדה כי רוב האנשים מסננים את מירב המסרים השיווקיים המגיעים אליהם, ולכן אינם זוכרים פרסומות ולמי הן משויכות, ממחישה את המושג:

1
done
by
מיין לפי

במסגרת מחקר שוק, ביצוע ניסוי

1
done
by
מיין לפי

כתבה שהתפרסמה בעיתון כלכליסט: "חברה שעומדת בפני השקת קמפיין של אחד המוצרים המובילים שלה, ביקשה שנערוך עבורה מחקר שיבחן את הקונספט הפרסומי לפני העלייה לאוויר. כך מצאנו שאלמנט מאוד שולי בפרסומת הצליח לעורר תגובה מאוד שלילית בקרב הנחקרים. הוא הסיט את כל תשומת הלב מהמוצר. מדובר במקרה קלאסי בו המחקר מסייע בהליך השקה נכון יותר". מתוך הטקסט ניתן להבין כי מבצעי המחקר השתמשו בוודאות ב:

1
mood
by
מיין לפי

מה מתאר בצורה הטובה ביותר תמחור המבוסס על ערך

1
done
by
מיין לפי

חברת אסם מתפעלת ומתחזקת אתר פופולארי בשם בישולים, המציע מגוון רחב מאוד של מתכוני בישול המבוססים על מוצרי החברה. החברה דואגת לעדכן את האתר באופן שוטף במתכונים חדשים ורלוונטיים. בנוסף, האתר מאפשר לגולשים לשתף ברשתות החברתיות מתכונים שאהבו, כך שפעמים רבות נוצר שיח ער סביב מתכון זה או אחר. ע"פ מידע זה בלבד, באילו סוגי מדיות מקוונות משתמשת החברה לקידום מוצריה?

1
done
by
מיין לפי

אחת לכמה שנים רובינו רוכשים מחשב נייד. בעת הרכישה, אנו נוהגים להשקיע זמן רב בהשוואה בין התכונות, התועלות והמערכת התומכת של מספר מותגים- כל זאת בכדי להבטיח קנייה נכונה. מחשב נייד הוא

1
done
by
מיין לפי

כיום, יותר ויותר משווקים מנסים לעודד שיתופים ושיח חיובי על מוצריהם ברשתות החברתיות בכדי להפוך את הצרכנים לשגרירים של המותגים שלהם. למשל, הם מעודדים לקוחות להפיץ המלצות על מוצריהם, או תומכים בקהילות של לקוחות נאמנים. אילו ממרכיבי השיווק הדיגיטלי הבאים מאפיינים את אופן השיווק שתואר?

1
done
by
מיין לפי

כמות הפעמים שבה אדם ממוצע מקהל היעד נחשף לקמפיין פרסומי מסוים הינו מדד ל

1
done
by
מיין לפי