רשת "למטייל" מציעה מגוון מוצרים לטיילים ולאנשים היוצאים לקמפינג או טיול. ניתן למצוא בסל המוצרים
שלהם: בגדים, תיקים, נעליים, אוהלים, גזיות, צידניות, אולרים, פנסים, מפות וכדו'. מה ניתן לומר על
אסטרטגית כיסוי השוק שלהם:
במחקר שערכו מנהלי השיווק של איקאה בישראל, נמצא כי צרכנים המעוניינים לחדש את המטבח מתלבטים בעיקר בין איקאה ובין נגרים מקומיים המספקים מוצרים דומים באיכות גבוהה יותר ובמחיר גבוה יותר. מה מבין הבאים יגדיר את התחרות באופן מיטבי: