ככל שהארגון משקיע בתהליכי עבודה מפותחים והתייעלות כך יהיה לו קל יותר לצמוח ולהתפתח מבחינה עסקית (חשוב מאוד באסטרטגיה) חלק מתפישה ירוקה מחייבת תהליכי למידה ופתיחות ורצון לאמץ שינויים ולא להתנגד להם.
איזו אסטרטגיה שמאחורי אחריות תאגידית (יש 6) מתוארת כאן?
הארגון צריך לפעול באופן כזה שהעובדים שלו יחושו סיפוק ושליחות. כלומר מידת הזדהות של העובדים עם ערכי התאגיד היא מדד מצויין לתפיסה הכללית הרווחת בקרב הציבור הרחב. מעבר לך תחושה זו מגבירה את המוטיבציה ונוצר כאן מעגל קסמים שמשפיע ישירות על הצלחת העסק
איזו אסטרטגיה שמאחורי אחריות תאגידית (יש 6) מתוארת כאן?
הסוגיות של אחריות חברתית שקשורות לתחום השיווק:
שיווק שלוקח בחשבון את ההשפעה של אמצעי השיווק על הצרכנים והחברה כולה, עוסק בפיתוח מוצרים בריאים, בטוחים לשימור, ומתמקד בהנגשה של מוצרים לאוכלוסיות שונות ובמהימנות והגינות בפרסום
איזה סוג שיווק מתואר כאן?
הסוגיות של אחריות חברתית שקשורות לתחום השיווק:
שיווק שלפיו פיתוח מוצרים שבתהליך הייצור והשיווק שלהם מטמיעים את רעיון ההגנה על הסביבה כמו נייר ממוחזר, לא להשתמש בחומרים משמרים וכו'. ההבנה היא שלמען הסביבה יש לוותר קצת על רווח כספי
איזה סוג שיווק מתואר כאן?
הסוגיות של אחריות חברתית שקשורות לתחום השיווק:
שיווק שעושה שימוש בכוח ההתערבות השיווקית כדי לתמוך במטרה חברתית. מייצרים ערך תדמית למוצר ולארגון.
לדוגמא: בנק הפועלים סרטון סיכום של דו"ח אחריות תאגידית. הבנקים הראשונים שמינה תפקיד של מנהל אחריות תאגידית.
איזה סוג שיווק מתואר כאן?
מטריצת בעלי העניין
אנשים שהשפעתם נמוכה וגם מידת העניין נמוכה ולכן נפקח עין על הקבוצה ונפעל בהתאם להתפתחויות ולצורך. מדיה, תקשורת, דעה ציבורית. לוודא שלא קמות אג'נדות שסותרות את הפירמה ולכן צריך להיות בבקרה על מה שנאמר.
מהי נקודת ההצטלבות בין הצירים?
מטריצת בעלי העניין
קבוצה זאת כולל אנשים שיש להם רמת ענין גבוהה בפרויקט אך מידת סמכותם ויכלת ההשפעה שלהם נמוכה. האסטרטגיה היא שניידע אותם על ההתקדמות. שכנים, ארגונים, לוביסטים. לא צריכים את ההסכמה אבל כן נרצה לעדכן אותן באופן שוטף. אין השפעה אמיתית.
מהי נקודת ההצטלבות בין הצירים?
מטריצת בעלי העניין:
בעלי העניין לא מתעניינים בפרויקט שלנו אבל יש להם המון כוח. מכילה מנהלים בכירים שלא מעורבים בפקטירט ולכן נשמור על כך שהפרויקט יהיה מיושר עם מטרות החברה כפי שבעלי העניין רואים אותם
מהי נקודת ההצטלבות בין הצירים?
מטריצת בעלי העניין:
קבוצה זו מכילה אנשים שיש להם עניין בפרויקט ויכולת השפעה גבוהה ולכן האסטרטגיה היא לנהל עימם קשר צמוד ולעדכן אותם על התקדמות והתפתחות הפרויקטי באופן סדיר. בעיקר אנשים חשובים לפרויקט באופן משמעותי
מהי נקודת ההצטלבות בין הצירים?