רותי ומיכל עובדות במחלקת ייעוץ השקעות בבנק גדול. במסגרת התפקיד, עליהן לתת ייעוץ פרונטאלי וטלפוני ללקוחות וגם לעדכן נתונים רלוונטיים במחשב. רותי ומיכל מתמהמות עד שהן עונות ללקוחות בטלפון. המנהל בישיר שלהן צחי מחליט להעניש את השתיים: למיכל הוא מודיע שהקידום העתידי שלה עלול להיפגע ואילו לרותי הוא אומר שיהיה עליה להישאר ולענות לשיחות של לקוחות כחצי שעה לאחר שעות העבודה, במשך השבוע הקרוב.
לפי עקרונות יישום "ענישה שיטתית" בארגון, מה יכול היה צחי לעשות על מנת להגביר את האפקטיביות של העונש?