Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה מבין הבאים לא מתפקידי המרפאה בעיסוק בתחום בריאות הנפש?

1
done
by
מיין לפי

מנהל הוסטל פנה למרפאה בעיסוק על מנת לבדוק התאמה של דייר חדש להוסטל. איזה כלי מתאים על מנת לבחון את היכולת התקשורתית הבין אישית של המועמד?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים הוא לא מדד תוצאה בהתערבות בריפוי בעיסוק בבריאות הנפש?

1
done
לפי נייר העמדה התערבות טיפולית ברב"ע בבריאות הנפש בקהילה
by
מיין לפי

מה לא מאפיין הפרעת אישיות גבולית?

1
done
by
מיין לפי

מרפאה בעיסוק החליטה כחלק מתהליך של קידום בריאות בהוסטל להפחית את כמות ממרח השוקולד במחלקה, מטופל אמר לה: ״אני לא מבין מה הבעיה עם שוקולד למריחה, אין בזה בכלל הרבה סוכר״ - לפי התגובה שלו באיזה שלב במעגל השינוי הוא נמצא?

1
done
by
מיין לפי

על פי חוק שיקום נכי נפש בקהילה ועל מנת לקבל שירותי סל שיקום, מהו אחוז הנכות המינימלי בשל הפרעה נפשית על מנת להיחשב כזכאי?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים אינו נכון לגבי סל שיקום?

1
done
לפי חוק שיקום נכי נפש בקהילה תחת סעיף זכאות לשיקום- (א) נכה נפש, שמלאו לו 18 שנה, והסובל מנכות רפואית בשל הפרעה נפשית, או מי מטעמו, רשאי לפנות לועדת שיקום אזורית לקביעת זכאותו של הנכה לתכנית שיקום לפי חוק זה; הפניה תלווה בחוות דעת מקצועית של פסיכיאטר הקובעת כי מבקש השיקום זקוק, עקב נכות זו, לשירותי שיקום. (ב) נכות רפואית בשל הפרעה נפשית לענין סעיף קטן (א) היא נכות בשיעור של 40% לפחות, שנקבעה לפי פריטים 33 או 34 בתוספת לתקנות לקביעת אחוזי נכות, בידי אחד מאלה: (1) פסיכיאטר, שהסמיך השר, לפי הכללים, המבחנים ואמות המידה שנקבעו בתקנות לקביעת אחוזי נכות
by
מיין לפי

מרפאה בעיסוק במרפאה לבריאות הנפש הביאה למטופלת שלה רשימת אסטרטגיות וביקשה מימנה לסמן במהלך השבוע באילו אסטרטגיות היא השתמשה. המטופלת כעסה ואמרה "למה את מביאה לי שיעורי בית, אני לא ילדה קטנה". איזה גורם נפגע מעקרונות התיווך?

1
done
by
מיין לפי

מרפאה בעיסוק במחלקה סגורה רוצה להעריך את המוטיבציה של רועי המאובחן עם סכיזופרניה, באיזה מהכלים הבאים היא תבחר?

1
done
by
מיין לפי

מה משמעות גישה ההחלמה בבריאות הנפש לפי PEO?

1
done
by
מיין לפי