חברת התקשורת "פרטנר" המשווקת מנוי לחבילת תוכן בטלוויזיה זיהתה שהלקוחות לא מבדילים בין ההצעות שיש בשוק - למשל הוט, YES , נטפליקס, אמזון ועוד.
איזה סוג ניתוח יסייע לה באופן הטוב ביותר למצוא את המיצוב הנכון לה?
"גוגל +" הייתה רשת חברתית שפותחה ע"י גוגל והוקמה ב - 2011 . הרשת שילבה תכונות
ושירותים קיימים וחדשים של גוגל. הרשת נסגרה לאחרונה ע"י גוגל עקב חוסר שימוש ומעורבות נמוכה מאוד של הצרכנים. מקרה זה יכול לשמש כדוגמא למצב בו המשווק (גוגל):
לא פעם, גם לאחר שאנו רוכשים מוצרים עולות בנו ספקות האם קיבלנו את ההחלטה הנכונה.
למשל, אנו בודקים את מחיר המוצר למרות שהמוצר כבר נמצא ברשותנו. לכן, משווקים צריכים להבטיח שנהיה שלמים עם החלטת הרכישה ולהפחית למינימום את :
צרכנים מסננים את מירב המסרים השיווקיים אליהם הם נחשפים. בנוסף, גם מסרים שנקלטים על ידם מפורשים בצורה התומכת במה שהם מאמינים בו.
לבסוף, צרכנים נוטים לזכור יותר את הדברים הטובים על המותג שהם אוהבים ולזכור פחות את הדברים הרעים.
תהליכים אלו הם תהליכים פסיכולוגיים המעצבים את ה________ של הצרכנים