Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מודל ________ (1) בודק איזה יכולות נדרשות להצליח בתחרות העסקית, מודל ___________ (2) בודק איזה הזדמנויות ואיומים הסביבה החיצונית עשויה לזמן לפתחו של העסק, ואם אכן יקרה האם היכולות הקיימות, יספיקו לממש הזדמנויות ולהדוף איומים. מהם שמות המודלים החסרים?

1
done
by
מיין לפי

רשת חנויות נוהגת לעשות מעקב אחר התנהלות הצרכנים בחנויות הרשת. המטרה, ללמוד כיצד נכון לסדר את החנויות כדי להשפיע על המכירות. זוהי דוגמא למידע מסוג:

1
done
by
מיין לפי

מנהלי המותג של "פתית" (המותג חלק מקבוצת יוניליבר) ערכו ניתוח סביבות וגילו שבעשור האחרון אנשים עסוקים יותר אך מקפידים יותר על תזונתם. אנשים רבים מעוניינים בתזונה מאוזנת המכילה יותר חלבונים ויותר פחמימות מורכבות. מה מהווה ממצא זה לפי מודל SWOT:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

בשנים האחרונות התווספו לשוק התוכן הטלוויזיוני חברות נוספות על אלו שהיו קיימות בעבר. על פי מודל פורטר אטרקטיביות ענף התוכן הטלוויזיוני:

1
done
by
מיין לפי

בעיתון כלכליסט פורסם לפני כשבוע, טור דעה שזו כותרותו: נובמבר שוב שובר שיאים - ומה עם כדור הארץ? גם השנה יירשמו שיאים בקניית מותגים שיזהמו את הסביבה; אבל יש מה לעשות כדי שנושא הקיימות יהפוך לאחד מהגורמים המשפיעים והעיקריים בקבלת ההחלטות של הצרכנים באופן חיובי ד״ר מיכאלה אלרם 07:25, 11.11.22 באיזו סביבה (מודל DESTEP) מדובר בכתבה לפי התיאור הנ"ל?

1
done
by
מיין לפי

בסוף מרץ 22, פוסם כי לאחר שנתיים של פיתוח, אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר השיקה מותג ביוטי משלה. המותג שנקרא, BYNETA, ימכור מגוון מוצרי שיזוף והגנה מהשמש. צפי המכירות יעמוד על כ 20 מיליון ש״ח בשנה הראשונה בישראל. ועל כן בעוד מספר חודשים יצא לשוק ליין שני של מוצרי איפור חדשים שיצאו למכירה בהמשך גם בחו”ל. בין המוצרים שהושקו – ספריי שיזוף עצמי לפנים, מוס שיזוף אקזוטי לגוף, בודי גלואו, מייק אפ ספריי לרגליים ולפנים ועוד. בהודעת ההשקה צוטטה נטע אלחמיסטר: “המותג הוא תוצר של עבודה ארוכה ומשותפת שכללה ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחשיבה על המוצרים בהם אני משתמשת, או שאותם תמיד רציתי לעצמי. כך אני מבטיחה לעוקבות ועוקבים שלי 100% אותנטיות. כל אחד מהמוצרים האלה מביא לידי ביטוי את מי שאני, את אורח החיים שלי ואת הערכים שלי." לפי המתואר בקטע זה המותג BYNETA, משקף את פילוסופית:

1
done
by
מיין לפי

בישראל ניתן לראות כי בענף הסלולאר החלפת החברה קלה מאוד, אין בידול בין רכיבי השירות וקיים חוסר רצון לשמר לקוח שיכול לעבור ספקים בקלילות. בשוק הטלפונים (המכשירים) - למכשירים יש בידול גבוה ולכן יש פערי מחיר גדולים בין המותגים. לפיכך, לפי מודל פורטר:

1
done
by
מיין לפי

טלי היא פסיכולוגית תעסוקתית המציעה שירות אבחון תעסוקתי באמצעות ניתוח תוכן של הודעות טקסט ששלח וקיבל הלקוח ממעגל חבריו. טלי הגיעה למסקנה כי המיצוב שבחרה אינו מאפשר לה להגיע לכלל הלקוחות האפשריים, וכי עליה להגדיר ביתר דיוק את קהל הלקוחות. איזה משיטות המחקר הבאות היא המתאימה ביותר לצורך כך:

1
done
by
מיין לפי

מהו רצון ?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהדוגמאות הבאות ממחישה את האיום הכרוך בכח המיקוח של הלקוחות

1
done
by
מיין לפי