Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

המאפייה "מאפה נאמן" בשכונה ד' בבאר שבע, ביצעה מחקר שוק והחליטה לצאת בקמפיין מיוחד וחילקה עשרות פליירים (מודעה מודפסת) בתיבות הדואר בשכונה בה המאפייה פועלת. הבאת המודעה מעניקה הנחה של 10% ברכישת סופגניות בימי החג. זוהי הטבה לתושבי השכונה בלבד. לפיכך, "מאפה נאמן" ערכה פילוח שוק לפי בסיס של:

1
done
by
מיין לפי

הצרכנים ממקמים את המוצר על מערכת צירים המייצגת את סגולותיו, ביחס למוצרים שאליו הוא שייך או למוצרים דומים של פירמות מתחרות או ביחס לצורכי שוק המטרה. זוהי הגדרה של:

1
mood
by
מיין לפי

מנהל סניף באר שבע של מאפיית רולדין שם לעובדיו מטרה, למכור 1200 סופגניות. לפי הנלמד בקורס, מדוע מטרה זו אינה טובה?

1
done
by
מיין לפי

אם שואלים אותך בסקר: "האם ראית בשבוע האחרון פרסומת לסופגניות של רשת מאפיות רולדין?" זהו:

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים אינה אסטרטגיית מיצוב?

1
done
by
מיין לפי

מוסד אקדמאי בדרום הארץ מבקש לפנות לפלח שוק של אנשים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, המתקשים בפרנסתם, ולשווק להם השכלה גבוהה. עפ"י היררכית הצרכים של מאסלו, אילו צרכים כדאי למכללה להדגיש במסר התקשורתי לאוכלוסייה זו?

1
done
by
מיין לפי

צרכנים מבססים את הבנתם את העולם עפ"י המהירות והקלות שהם עולים בתודעתם. לדוגמה, זוג צעיר לפני חתונה, חושש מעליית מחירים כי יש ריבוי חתונות ביחס לשנים קודמות. זוהי דוגמה להטייה קוגניטיבית מסוג___________________.

1
done
by
מיין לפי

קניתי מסטיק בטעם עמבה (טעם חדש, שהיה נשמע לי טעים ומבטיח). להפתעתי התאכזבתי, הטעם נעלם מהר מאוד, ולא נהנתי מהמסטיק מעבר לדקת הלעיסה הראשונה. במקרה הנ"ל, המשווק נכשל בתהליך קבלת ההחלטות בשלב ____________________.

1
done
by
מיין לפי

אדם מתקשר לחברים ונכנס לאינטרנט כדי לחפש מידע על מוצר או שירות. בתהליך קבלת ההחלטות זהו ביטוי של:

1
done
by
מיין לפי

כאשר אדם מחפש אינפורמציה אודות מוצר או שירות, ישנם מספר מקורות מידע. מה מבין המקורות הבאים יכול להיחשב כמקור מידע חוויתי?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי