פרסומת מרתון תל אביב של תרומת קלוריות. נרשמים בתשלום לשירות, ועבור הקלוריות שנשרפו בריצה סמסונג יבצעו תרומה. הקמפיין של סמסונג ומרתון תל אביב נועד לקדם פעילות קהילתית במסגרת אירוע ספורט פופולרי. הפרסומת המצוירת מדגימה כיצד שיתוף הפעולה של עמותת פתחון לב מאפשר לרצי המרתון לעשות משהו טוב "על הדרך": מודדים את הקלוריות שנשרפו ותורמים מוצרי מזון לפי ערך זהה. הקמפיין אמנם פונה אל משתתפי המרוץ אבל הוא מצליח להשיג המון צפיות
לפי המודל של קלמן של תיאוריית שינוי העמדה: איזה תהליך השפעה חברתית מתואר בדוגמה?