Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

ממחקר שבחן את הפרסום של רשתות שיווק הגדולות למזון, עלה כי הצרכנים אומנם מחייכים אל הקופאיות, אך אין הם שמים לב למסרים השיווקיים שעל חולצותיהן. לעומת זאת, הם מזהים היטב מסרים שיווקיים שמודבקים למדפים. איזה עקרון של אסכולת הגשטאלט בא לידי ביטוי במסקנה זו של החוקרים?

1
done
by
מיין לפי

לעיתים, יש לצרכנים דחף כמעט בלתי נשלט לאכול חטיפים מתוקים. הדבר מתעורר בעיקר במהלך תקופת מבחנים. ויחד עם זאת, מרבית הצרכנים מצליחים להשתלט על הדחף ולאכול כמות סבירה ביותר של חטיפים מתוקים. בהתייחס לגישה הפסיכולאנליטית- מהו המרכיב שמוביל לתחושת דחף זו, ומהו המרכיב שמאזן את התחושה?

1
done
by
מיין לפי

מישהו חדש הציע לך חברות בלינקדאין. מה עשויה להיות משמעות הפעולה הזו עבורך, לפי ה HOOK MODEL?

1
done
by
מיין לפי

על בסיס התמונה. לפיכך, זה:

1
done
by
מיין לפי

באחד הקמפיינים של אופטיקה הלפרין הכריז מנכל החברה כי משקפיים הם מוצר צריכה בסיסי (מוצר נוחות) מה מטרתו של הקמפיים

1
done
by
מיין לפי

בבחינת זכירה למותג רשת בתי מלון מסוימת על כי המותג צוין על ידי הנחקרים רק בבדיקת המודעות הנעזרת, ולא בבדיקת המודעות הבלתי נעזרת. מה ניתן לומר על מקומו של המותג במערכת הזיכרון של הצרכנים?

1
done
by
מיין לפי

עמדה אינה מנבאת בהכרח התנהגות בפועל. באילו תנאים צפוי להתחזק הקשר בין כוונת התנהגות (העמדה) לבין ההתנהגות בפועל?

1
done
by
מיין לפי

ראובן רכש לראשונה בחייו מכונת קפה של חברת BAZINGA, חברה לייצור קפה, אשר במשך שנים רבות מכרה פולי קפה איכותיים ולאחרונה השיקה מכונות קפה. לפני הרכישה הוא השווה בין חלופות שונות, הבין מהם היתרונות והחסרונות של כל מכונה של החברה, והחליט לרכוש את אחת המכונות החדישות ביותר, במחיר גבוה ביחס ליתר מכונות החברה וגם ביחס למתחרים. לאחר שבועיים, צצו בעיות טכניות במכונה הקפה- הקפסולה נתקעה במכונה, מרקם הקפה והחב המוקצף לא היה לטעמו והמכונה נדלקה ונכבתה מעצמה. מה ניתן לומר על שביעות רצונו של ראובן בהתאם למודל התבדות הציפיות?

1
done
by
מיין לפי

ראובן (אותו בחור משאלה קודמת), אשר היה מתוסכל מהבעיות החוזרות והנשנות במכונה, החליט לבדוק האם הדבר נפוץ גם בקרב לקוחות אחרים. הוא גילה שלאף אחד מהלקוחות האחרים לא הייתה בעיה כזו עם מכונת הקפה, והוא עצמו מעולם לא חווה בעיות עם מוצרים אחרים של החברה. בנוסף, לראובן לא היו בעיות דומות עם מכונות הקפה של חברות אחרות. בהתאם לתאוריית הייחוס- על מי נופלת האשמה בתקלה במכונת הקפה של ראובן?

1
done
by
מיין לפי

שולה, הבת הקטנה, ראתה בביתה של חברתה הטובה חן, את סדרת הילדים החדשה מבית היוצר של YES והחליטה שהיא רוצה שגם בביתה יהיה לה את שירותי הטלוויזיה של חברת YES. שולה אמרה זאת לאביה, והוא החל לחפש מידע אודות התכנית של YEA, חבילות ומחירים ואמר לאשתו, אמא של שולה, שתזמין ותשלם בעבור שירותי YES. מה תפקידו של אחד מחברי המשפחה בתהליך הקנייה?

1
done
by
מיין לפי