ראובן רכש לראשונה בחייו מכונת קפה של חברת BAZINGA, חברה לייצור קפה, אשר במשך שנים רבות מכרה פולי קפה איכותיים ולאחרונה השיקה מכונות קפה. לפני הרכישה הוא השווה בין חלופות שונות, הבין מהם היתרונות והחסרונות של כל מכונה של החברה, והחליט לרכוש את אחת המכונות החדישות ביותר, במחיר גבוה ביחס ליתר מכונות החברה וגם ביחס למתחרים. לאחר שבועיים, צצו בעיות טכניות במכונה הקפה- הקפסולה נתקעה במכונה, מרקם הקפה והחב המוקצף לא היה לטעמו והמכונה נדלקה ונכבתה מעצמה. מה ניתן לומר על שביעות רצונו של ראובן בהתאם למודל התבדות הציפיות?