נניח שהרווח השנתי מלקוח מוערך ב 70$ , ושיעור השימור הוא 0.9 לשנה. ערך ההון הוא 0.1 לשנה, סמן את התשובה הנכונה ביותר לערך חיי הלקוח בהנחה שאין התייחסות לערך ההיוון?
חברת סלולר מעוניינת לאמת את הלקוח הפונה למוקד השירות, ולחסוך זמן בתחקור הלקוח,בחברה הוחלט לשלב אמצעי טכנולוגי מתאים. בחר את ההמלצה הנכונה ביותר והנוחה ביותר מבחינת הלקוח.
קצב נטישת לקוחות בארגון מסוים עומד על 10% בכל שנה. לעומת זאת מליחה הארגון לגייס בכל שנה 10,000 לקוחות חדשים. בהנחה שכמות הלקוחות הנוכחית היא מאה אלך לקוחות מהו סדר גודל של לקוחות שיישארו באותו ארגון בתום השנה השישית? (החישוב ייעשה בסיום השנה).
כדי להגיע לתשובה הנכונה נחשב את כמות השעות בשנה (24*7*4*12 = ) 8064 => לאחר מכן נכפיל את התוצאה ב-0.01% ==> נקבל שזמן ההשבתה המותר במצב זה הוא 0.8064, דהיינו 8 שעות בשנה. לכן, אף תשובה אינה נכונה.