מכירות נמוכות – נכון, המוצר לא נמצא בתודעה של מרבית האוכלוסייה.
לקוחות חדשניים – נכון, רק הלקוחות שחשופים למוצרים החדשים ביותר יהיו מודעים
למוצר החדש וירכשו אותו.
מיעוט מתחרים – נכון, המוצר הינו חדש ולכן אין הרבה מוצרים מתחרים.
רווחיות – לא נכון, בשלב זה ישנן עלויות פרסום גבוהות מאד ומעט מכירות ולכן שלב זה
אינו רווחי.
הפצה מועטת – נכון, ההפצה הינה הפצה בררנית.
קידום מכירות נמרץ – לא נכון, קידום המכירות הינו לצורך מודעות בקרב מאמצים מהירים
וסוכנים. לרוב על ידי התנסות של המוצר.
מחירי חדירה לשוק – נכון, המטרה היא לחדור לכמה שיותר נתח שוק ולכן המחירים
בהתחלה יהיו נמוכים יותר.