אתר השוואת המחירים "השווה לי", מציג שתי פרסומות. ערך ה-CTR (Click through rate) עבור פרסומת מספר 1 הוא 0.1 ועבור פרסומת מספר 2 הוא 0.02, ללא תלות בפרסומת המוצגת. קיימים שלושה מפרסמים המעוניינים לפרסם באתר. ערך ה-Value per click של המפרסמים הוא 15$, 11$ ו-6$ עבור המפרסמים 1, 2 ו-3 בהתאמה. האתר משתמש במנגנון Generalized Second Price Auction (GSP) לשם שיוך מקומות הפרסום למפרסמים ותמחור הפרסומות per click.
מפרסם מספר 3 מציע bid קבוע של 6$, מידע זה ידוע למפרסמים 1 ו2. ערכי ה-bid וה-value per click של המפרסמים 1 ו-2 אינו ידוע למפרסמים אחרים. ערך ה-bid ניתן ב-cent (רזולוציה של 0.01$) מהו ערך ה-bid המקסימלי הנכון עבור מפרסם מספר 2?