תשובה 4 היא הנכונה. התיאוריה הפסיכו-סקסואלית של פרויד מציעה כי חוויות הילדות המוקדמות מעצבות את האישיות הבוגרת. עם היוולדו, קיימת בילד כמות מסוימת של ליבידו (אנרגיה מינית) אשר מתפתחת דרך שלבים פסיכו-סקסואליים. התאוריה הפסיכו-חברתית של אריקסון היא תאוריה המתארת את מהלך החיים מינקות עד שיבה, כסדרה בת 8 שלבים, שבכל אחד מהם ניצב האדם בפני קונפליקט בין צרכיו האישיים לבין דרישות החברה. התאוריה הפסיכו-חברתית של אריקסון היא למעשה פיתוח והרחבה של תאוריית ההתפתחות בשלבים פסיכו־סקסואליים של פרויד (לכן מסיח 2 נכון). בדומה לתאוריה של פרויד, גם התאוריה של אריקסון מבוססת על שלבים מובחנים ושונים איכותית זה מזה (לכן מסיח 1 נכון), אשר ביניהם סדר מסוים. בשתי התאוריות מודגשת חשיבות שלבי החיים המוקדמים (לכן מסיח 3 נכון). אולם, להבדיל מהתאוריה של פרויד, בתאוריה של אריקסון ההתמקדות אינה בסיפוק דחפים יצריים, אלא ביישוב קונפליקטים בין צרכים ביולוגיים פנימיים, לבין דרישות וכוחות חברתיים. כמו כן, בעוד שפרויד התמקד כמעט אך ורק בשנים הראשונות להתפתחות, התאוריה של אריקסון מקיפה את משך כל חיי האדם. לפיכך, הכתוב במסיח 4 הוא משפט שגוי ולכן הוא התשובה הנכונה.